Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

חודש כסלו - אח או פח 29.8.20 - הדיגיטל : אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד).

אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). אין להתענות ברח ומצווה להרבות בסעודה. מתפללים מוסף של ראש חודש. את חג חנוכה תיקנו חכמי ישראל (דרבנן)לזכר ניצחונם של החשמונאים במורדם ביוונים בתקופת בית המקדש השני. סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות .

החג מסמל את טיהורו של המקדש על ידי החשמונאים . חו×
חו×"ש טו×' ומ×'ורך - חו×"ש חשון ירח ×'ול. - TheMarker Cafe from cafe.themarker.com
בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. לחץ כאן לניוזלטר לחודש כסלו. בית הספר של החופש הגדול. אין להתענות ברח ומצווה להרבות בסעודה. לימוד יומי מתורת רבותינו נשיאינו. אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. תושבי זכרון יעקב והסביבה מוזמנים להרצאת zoom החלומות של חודש כסליו התבוננות בחודש לאור פרשיות השבוע עם לימור שלמון.

על פי הוראת כק אדמור מלך המשיח (בשנת תשמט) ללמוד בכל יום בחודש כסלו מתורתו של כל אחד מהנשיאים .

מתפללים מוסף של ראש חודש. לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. כמו כן נערכה פעילות בסימן ואהבת לרעך כמוך.במהלך חודש כסלו למדו תלמידנו הלכות חנוכה ונערך חידון חנוכה.מסיבות חנוכה נערכו השנה בשלושה מוקדים :בנות תתמד, בנים . לימוד יומי מתורת רבותינו נשיאינו. על פי הוראת כק אדמור מלך המשיח (בשנת תשמט) ללמוד בכל יום בחודש כסלו מתורתו של כל אחד מהנשיאים . The name of the month derives from . כסלו (חודש), שפה עברית קוראים להם החודשים העבריים, אבל מקורם מבבל, משפות זרות. את חג חנוכה תיקנו חכמי ישראל (דרבנן)לזכר ניצחונם של החשמונאים במורדם ביוונים בתקופת בית המקדש השני. ב'ה בהמשך החודש יהיו לנו הרבה תכנים מיוחדים לחנוכה. אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). תושבי זכרון יעקב והסביבה מוזמנים להרצאת zoom החלומות של חודש כסליו התבוננות בחודש לאור פרשיות השבוע עם לימור שלמון. בית הספר של החופש הגדול. החג מסמל את טיהורו של המקדש על ידי החשמונאים .

סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . בכל חודש נציג בפניכם את שם החודש המתאים, . תושבי זכרון יעקב והסביבה מוזמנים להרצאת zoom החלומות של חודש כסליו התבוננות בחודש לאור פרשיות השבוע עם לימור שלמון. את חג חנוכה תיקנו חכמי ישראל (דרבנן)לזכר ניצחונם של החשמונאים במורדם ביוונים בתקופת בית המקדש השני. לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין.

לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. חו×
חו×"ש טו×' ומ×'ורך - חו×"ש חשון ירח ×'ול. - TheMarker Cafe from cafe.themarker.com
ב'ה בהמשך החודש יהיו לנו הרבה תכנים מיוחדים לחנוכה. לחץ כאן לניוזלטר לחודש כסלו. אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). תושבי זכרון יעקב והסביבה מוזמנים להרצאת zoom החלומות של חודש כסליו התבוננות בחודש לאור פרשיות השבוע עם לימור שלמון. מתפללים מוסף של ראש חודש. על פי הוראת כק אדמור מלך המשיח (בשנת תשמט) ללמוד בכל יום בחודש כסלו מתורתו של כל אחד מהנשיאים . את חג חנוכה תיקנו חכמי ישראל (דרבנן)לזכר ניצחונם של החשמונאים במורדם ביוונים בתקופת בית המקדש השני. The name of the month derives from .

בית הספר של החופש הגדול.

מתפללים מוסף של ראש חודש. בית הספר של החופש הגדול. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. לחץ כאן לניוזלטר לחודש כסלו. החג מסמל את טיהורו של המקדש על ידי החשמונאים . אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). כמו כן נערכה פעילות בסימן ואהבת לרעך כמוך.במהלך חודש כסלו למדו תלמידנו הלכות חנוכה ונערך חידון חנוכה.מסיבות חנוכה נערכו השנה בשלושה מוקדים :בנות תתמד, בנים . את חג חנוכה תיקנו חכמי ישראל (דרבנן)לזכר ניצחונם של החשמונאים במורדם ביוונים בתקופת בית המקדש השני. The name of the month derives from . ב'ה בהמשך החודש יהיו לנו הרבה תכנים מיוחדים לחנוכה. חודש זה חל בסוף הסתיו ונחשב לחודש החשוך ביותר. לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות .

בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. בית הספר של החופש הגדול. את חג חנוכה תיקנו חכמי ישראל (דרבנן)לזכר ניצחונם של החשמונאים במורדם ביוונים בתקופת בית המקדש השני. בכל חודש נציג בפניכם את שם החודש המתאים, . לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין.

כסלו (חודש), שפה עברית קוראים להם החודשים העבריים, אבל מקורם מבבל, משפות זרות. חו×
חו×"ש טו×' ומ×'ורך - חו×"ש חשון ירח ×'ול. - TheMarker Cafe from cafe.themarker.com
בית הספר של החופש הגדול. לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). מתפללים מוסף של ראש חודש. כמו כן נערכה פעילות בסימן ואהבת לרעך כמוך.במהלך חודש כסלו למדו תלמידנו הלכות חנוכה ונערך חידון חנוכה.מסיבות חנוכה נערכו השנה בשלושה מוקדים :בנות תתמד, בנים . על פי הוראת כק אדמור מלך המשיח (בשנת תשמט) ללמוד בכל יום בחודש כסלו מתורתו של כל אחד מהנשיאים . בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. בכל חודש נציג בפניכם את שם החודש המתאים, .

בית הספר של החופש הגדול.

בכל חודש נציג בפניכם את שם החודש המתאים, . אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד). על פי הוראת כק אדמור מלך המשיח (בשנת תשמט) ללמוד בכל יום בחודש כסלו מתורתו של כל אחד מהנשיאים . סגולה שיכולה לשנות לך את כל החיים.הסגולה מיוחסת לר' חיים פלאג'י, מגדולי המקובלים בדורות . בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. לחץ כאן לניוזלטר לחודש כסלו. כסלו (חודש), שפה עברית קוראים להם החודשים העבריים, אבל מקורם מבבל, משפות זרות. The name of the month derives from . כמו כן נערכה פעילות בסימן ואהבת לרעך כמוך.במהלך חודש כסלו למדו תלמידנו הלכות חנוכה ונערך חידון חנוכה.מסיבות חנוכה נערכו השנה בשלושה מוקדים :בנות תתמד, בנים . תושבי זכרון יעקב והסביבה מוזמנים להרצאת zoom החלומות של חודש כסליו התבוננות בחודש לאור פרשיות השבוע עם לימור שלמון. בית הספר של החופש הגדול. מתפללים מוסף של ראש חודש.

חודש כסלו - אח או פח 29.8.20 - ×"×"×™×'יטל : אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד).. על פי הוראת כק אדמור מלך המשיח (בשנת תשמט) ללמוד בכל יום בחודש כסלו מתורתו של כל אחד מהנשיאים . את חג חנוכה תיקנו חכמי ישראל (דרבנן)לזכר ניצחונם של החשמונאים במורדם ביוונים בתקופת בית המקדש השני. לאחר הכנסת ספר התורה אומרים חצי קדיש וחולצים את התפילין. מתפללים מוסף של ראש חודש. אומרים 'ברכי נפשי' (תהלים קד).